معرفی امکانات نرمافزار کتابداری در یک نگاه
با وجود سازگاری با اکثر استاندارد های کتابداری , محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و هر فردی بدون نیاز به دانش کتابداری می تواند از این سیستم استفاده کند .
مجهز به سیستم ورود اطلاعات از طریق نسخه اختصاصی کتابشناسی ملی ایران
جستجوی کتب از طریق اینترنت و قابلیت جستجوی اسناد از طریق شبکه داخلی مرکز (اینترانت)
نرم افزار مدیریت کتابخانه و کتابداری یاقوت نرم افزاری قوی و کار آمد جهت اداره امور انواع کتابخانه های بزرگ و کوچک / کتابخانه های مدارس و دانشگاه ها و نیز کتابخانه ها و بانک های نرم افزاری موجود در مساجد و اماکن مختلف می باشد . این نرم افزار قابلیت ها و امکانات زیادی دارد و با وجود سازگاری با اکثر استاندارد های کتابداری , محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و هر فردی بدون نیاز به دانش کتابداری می تواند از این سیستم استفاده کند .
برخی امکانات نرم افزار :
** انجام خودکار کلیه محاسبات زمانی براساس تاریخ های شمسی بازگردانی شده از تاریخ میلادی سیستم ( محاسبه اعتبار عضویت - دیرکرد کتاب و ....)
** مجهز به سیستم ورود اطلاعات از نسخه اختصاصی کتابشناسی ملی ایران(که به همراه نرم افزار ارسال می شود ) تنها با وارد کردن شماره شابک ISBN و یا شماره کتابخانه ملی
** قابلیت کار با انواع روش های رده بندی اسناد ( کنگره - دیویی و حتی روش های ساختگی و ساده)
** دارای سیستم جستجوی سریع در تمام بخش ها جهت یافتن سریع اسناد و اعضا از طریق نام آنها
** قابلیت افزودن تصاویر اعضا به نرم افزار
** امکان انتقال خودکار اطلاعات اسناد از فایل های اکسل و یا نرم افزار هایی که قابلیت گزارش از طریق اکسل را دارند
** چاپ کارت عضویت با طراحی انتخابی برای اعضا (با امکان درج خودکار تصویر عضو و بارکد )
** چاپ بارکد و برچسب شناسایی کتاب
** چاپ کتابچه های موضوعی و برگه دان جهت مشاهده و جستجو کتاب جهت اعضا
** گزارش اسناد امانت داده شده / تاخیر دار و ....
** تولید انواع گزارشات آماری از قبیل لیست کتابهای با بیشترین درخواست - لیست اعضا با بیشترین مراجعه - لیست کتابهایی که در یک بازه زمانی به امانت نرفته اند - لیست اعضایی که در یک بازه زمانی از کتابخانه استفاده نکرده اند -لیست کتابهایی که جدیدا خریداری و به کتابخانه اضافه شده اند - گزارش گردش اسناد و یا فعالیت اعضادر یک بازه زمانی و ... با امکان ارائه خروجی به صورت فایل ورد -اکسل و HTML و همچنین چاپ آن با فیلد های انتخابی و همچنین تولید انواع نمودار های آماری از جمله نمودارهای مقایسه تعداد مراجعین در روزهای مختلف ماه و یا ماههای مختلف سال و ....
** امکان رزرو مدارک امانت داده شده برای سایر اعضای کتابخانه
** امکان اتصال به نرم افزار پارس دیالر و برقراری تماس تلفنی خودکار با اعضا و ارسال پیام های تلفنی(مانند پیام اخطار دیرکرد )
** امکان ارسال پیام کوتاه برای اعضا کتابخانه (جهت اطلاع رسانی - اخطار دیرکرد و ...)
** امکان استفاده چند کاربره از نرم افزار
** قابلیت نصب در شبکه
** قابلیت جستجو اسناد کتابخانه از طریق سایت اینترنتی (اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه)
** قابلیت جستجو اسناد از طریق شبکه داخلی مرکز (اینترانت) جهت اعضا کتابخانه
** امکان پشتیبان گیری از اطلاعات و نیز ساخت بانک های اکسل از اطلاعات اسناد و اعضا
** امکان ایجاد تغیرات خاص در نرم افزار طبق سفارش خریداران.
** و ...
عنوان | امکانات و محدودیت ها | قیمت (تومان) | سفارش خرید |
---|---|---|---|
نسخه آزمایشی | حداکثر 100 سند تنها برای آزمایش کارایی نرم افزار | 5000 | سفارش نسخه آزمایشی |
نسخه ساده ویژه کتابخانه های کوچک | حداکثر 1000 سند عدم پشتیبانی از کتابشناسی ملی | 340000 | سفارش نسخه ساده |
نسخه متوسط ویژه کتابخانه های متوسط | حداکثر 3000 سند به همراه سیستم کتابشناسی ملی اشتراک 3 ماهه شبکه سراسری کتابخانه | 540000 | سفارش نسخه متوسط |
نسخه پیشرفته ویژه کتابخانه های نیمه بزرگ | حداکثر 10000 سند به همراه سیستم کتابشناسی ملی اشتراک 6 ماهه شبکه سراسری کتابخانه | 980000 | سفارش نسخه پیشرفته |
نسخه نامحدود ویژه کتابخانه های بزرگ | بدون محدودیت در تعداد اسناد به همراه سیستم کتابشناسی ملی اشتراک 1 ساله شبکه سراسری کتابخانه | 1590000 | سفارش نسخه نامحدود |
سیستم کمکی جهت امانت همزمان | امکان افزودن یک دستگاه رایانه مجزا و امانت کتب و انجام سایر امور به صورت همزمان از چند سیستم برای اپراتور فقط در نسخه های پیشرفته و نامحدود | هر سیستم اضافی 280000 | سفارش |
اعتبار ارسال پیام کوتاه از طریق نرم افزار | امکان ارسال پیامک خودکار جهت تاخیر بازگشت کتاب و یا اطلاع رسانی به اعضا | بر مبنای پیامک | سفارش از طریق سایت zipsms.ir |
تمدید اشتراک شبکه سراسری کتابخانه | ایجاد سایت اختصاصی جهت کتابخانه و امکان جستجو و رزرو اسناد برای اعضا از طریق اینترنت | 400000/سالانه | سفارش از سایت www.ketabkhane.net |
این گزینه این امکان را فراهم می آورد تا تنها با وارد کردن شماره شابک و یا شماره کتابخانه ملی یک کتاب کلیه اطلاعات آن از بانک اطلاعاتی کتابشناسی وارد نرم افزار شود.
این گزینه امکان ایجاد گزارشات و نمودارهای آماری از نرم افزار را با امکان تولید خروجی اختصاصی فراهم می آورد.
این گزینه امکان صدور کارت عضویت با طراحی اختصاصی را برای اعضا کتابخانه فراهم می کند.
این قسمت اطلاعات کتب موجود در کتابخانه را در فایل مخصوصی ذخیره می کند که می توانید آن را به وب سایت کتابخانه انتقال دهید.
شما می توانید کتاب مورد نظر خود را از بانک اطلاعاتی کتابشناسی جستجو نمایید.
شما می توانید اطلاعات سند را با استفاده از بانک اطلاعاتی کتابشناسی ، سریع و راحت ثبت کنید.
شما انواع گزارشات مورد نظر خود را تهیه کنید.
در این فرم می توانید مشخص کنید که گزارش گیری در چه بازه ی زمانی انجام گردد.
شما می توانید نحوه ارائه گزارش ، بصورت فایل ورد ، اکسل و ... را تعیین نمایید.
در این فرم می توانید اعضا را مورد جستجو و ویرایش قرار دهید.
در این فرم می توانید برای اعضای کتابخانه کارت عضویت صادر نمایید.
از طریق این بخش می توانید برای کتاب ها بارکد و برچسب عطف چاپ نمایید.
می توان کلیه اسناد امانت داده شده به هر یک از اعضا را در هر زمان مشاهده نمود.
کلیه اطلاعات مربوط به اسناد امانت داده شده در هر زمان قابل مشاهده و گزارشگیری هستند.
در صورتی که اطلاعات کتاب های موجود در کتابخانه و یا کتاب هایی که جدیدا برای کتابخانه خریداری شده است را در فایل اکسل دارید با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی اطلاعات آنها را به نرم افزار کتابخانه وارد کنید.
اپراتور می تواند در هر زمان با استفاده از کلیه فیلتر ها کتاب های موجود در کتابخانه را مورد جستجو و ویرایش قرار دهد (برای جستجو کتب توسط اعضا سیستم ویژه دیگری وجود دارد )
شما می توانید کلیه اطلاعات موجود در مورد نسخه های مختلف یک سند و وضعیت امانت هر یک را توسط این بخش مشاهده کنید.
در این فرم می توانید مدارک امانت داده شده را ثبت کنید.
ما با سالها سابقه در تهیه و تولید سیستم های نرم افزاری از قبیل نرم افزار های مالی و حسابداری ، نرم افزار های برگزاری و تصحیح آزمون ، نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین ، نرم افزار مدیریت و ارزیابی مدارس و آموزشگاه ها ، نرم افزار های مدیریت شبکه و همچنین قبول سفارشات طراحی نرم افزار های سفارشی می باشد. برخی از محصولات نرم افزاری تولیدی ما عبارتند از:
اپلیکیشن ثبت شماره موبایل مشتری و باشگاه مشتریان سیما سافت نرم افزاری است که به راحتی هر نوع گوشی اندرویدی را تبدیل به مانیتور لمسی ثبت شماره موبایل توسط مشتریان می کند. این اپلیکیشن به همراه پنل مدیریت باشگاه مشتریان و پنل ارسال پیامک با هزینه بسیار اندک سالانه و بدون هیچ گونه هزینه اضافه برای خرید دستگاه ثبت شماره یا هزینه نصب و .... در اختیار مشتریان قرار می گیرد
نرم افزار اتوماسیون آزمون های چهارگزینه ای گزینه برتر نرم افزاری فوق العاده قوی - دقیق و کار آمد برای برگزاری آزمون های چهارگزینه ای در مدارس و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی میباشد .
گروه طراحی و برنامه نویسی ما دارای کادر مجرب و سابقه بسیار طولانی در زمینه طراحی انواع وب سایت و خدمات برنامه نویسی برای پلتفرم های مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر کلیک نمایید
نرم افزار حسابداری و انبار داری رهاورد نرم افزاری جامع و کامل جهت انجام انواع امور حسابداری شرکت ها و فروشگاه ها بوده و در عین حال دارای هزینه بسیار مناسب نسبت به سایر نرم افزار های حسابداری می باشد .
نرم افزار برگزاری آزمون های آنلاین و تحت شبکه E-AZMOON نرم افزاری مبتنی بر سیستم IIS و قابل نصب بر روی تمامی شبکه های کامپیوتری داخلی مراکز آموزشی و یا سرویس دهنده های میزبانی وب تحت ویندوز می باشد
نرم افزار پارس دیالر این امکان را فراهم می آورد تا یک پیام صوتی از پیش ضبط شده (که می تواند یک خبر جهت اطلاع به کارکنان یک شرکت باشد یا یک پیام تبلیغاتی و یا هر چیز دیگری ..) را برای تعداد زیادی از افراد از طریق تلفن ثابت پخش نمایید.
نرم افزار Net Administrator نرم افزاري قوي و کار آمد جهت اداره امور کافي نت ها - گیم نت ها و شبکه هاي رايانه اي و افزايش کيفيت و سرعت خدمات اين گونه شرکت ها مي باشد.